Tuesday, July 11, 2006

"...han kan allas namn och säger hej varenda morgon..."

Naturligtvis pratar jag om min nya, bra chef. Som låter mig låna sin mtb hela hösten att träna på när jag känner för det. Återstod alltså bara att hitta en egen vardagscykel med lite mindre stöldrisk. Det löste sig fort; inte för att någon egentligen vill veta var jag köpt min cykel men det blev av en italienare. En riktig racer med bockstyre och smala däck väldans billigt. Som varande ny medlem i Credit Agricole är det väl Touren nästa för mig nu?

Bara tre nätter kvar i Segny innan jag flyttar till ett hus som är öppet, fräscht och ljust. Ska bli riktigt skönt att bli bofast samt att få ett kök som är utrustat med mer än micro!

Förresten, i helgen var det besök i Lausanne; middag med Joanna från Lund och en sväng på festivalen med Håkan och Herman från Yi. Nästan overkligt att vara tillbaka, men väldigt kul och det mesta var sig likt.

No comments: