Wednesday, August 23, 2006

Lite bilder dårå

Tänkte det kunde vara roligt att lägga ut lite fler bilder. Om jag vore lite proffsig eller i alla fall om mig och kring mig skulle jag säkert kunna ordna det på nåt bättre sätt än i bloggen men det är bättre än inget i alla fall.

Häromdagen var jag för övrigt nära att orsaka en hunds död samt tre bilars krock, helt oskyldigt. Jag åkte inlines i sakta mak, hunden fick syn på mig och rusade glatt över bygatan. Som tur var hann den första bilen bromsa in och därmed även de två andra. Den hunden ska vara tacksam att hastighetsbegränsningen var 30.


Morgonljus i Jura, 23 juli


Köket i villan i Pregnin

Jag tänkte egentligen lägga ut fler bilder, på vänner och bekanta och allsköns annat men nu är klockan mycket och några bilder är bättre än inga. Ber att få återkomma i frågan!

No comments: