Monday, May 7, 2007

Glad

Idag är en bra dag! Jag har just bokat biljetter till äldste bror så att han kommer hit samtidigt (syttende maj, kristi flygare, folknykterhetens dag, SOF-helgen...) som näst äldste bror, så att vi alla tre kan åka till Italien på dagstur. Skojskoj, vi bor i tre olika länder, strålar samman i ett av dem och far till ett fjärde!

Mer bra: resultaten från maratonet har kommit och jag var visst trea i min ålderskategori (vilket innebär att de gamla tanterna var snabbare). Det här visste jag inte igår och missade således priscerenomin. Synd, det hade varit väldigt roligt att stå på en prispall men jag har i alla fall förhört mig om det går att få prispengarna (!!!) i efterhand...

2 comments:

Anonymous said...

Kul med den där syskonträffen. Ni åker väl tåg till Italien hoppas jag...

Anonymous said...

aber natürlich